onsdag 31 december 2008

HEJDÅ TVÅTUSENÅTTA!!

Har inte den blekaste aning om vad jag ska ha på mig ikväll. Vad jag vill avsluta det gamla året i och påbörja det nya. Kanske någonting riktigt komiskt just för att jag är komisk hela jag. Sådär skrattretande. Kanske någonting som inte matchar alls just för att jag vill trotsa mig själv och mina tvångstankar lite. Allting måste matcha just för att jag grips av någon slags panik när det inte gör det.

På något konstigt sätt lyckades jag hålla mig frisk enda till denna dag. I vanliga fall brukar jag vara megaförkyld eller sjuk på annat sät denna dag. Kanske är det något slags tecken? Jag har ingen aning. Detta år.. I alla fall första halvan av det, har jag varit äckligt förkyld så gott som hela tiden. Det här tar jag som ett tecken på att jag förhoppningsvis kommer vara frisk i alla fall första halvan av det kommande året. Eller så är det ett tecken på att det kommer bli helt tvärtemot. Ingen aning.

Ett nyårsfirande nästan helt utan alkohol och irriterabde människor blir det denna gång. Jag kan inte förklara hur mycket jag uppskattar det, för så allvarligt är det. Hur bra som helst! Verkligen. Jag vill avsluta detta år utan alla de där människorna och deras skitsnack.

Hitta kläder att ha på mig som väcker uppmärksamhet är vad jag ska göra, för jag fungerar så. Trött på att folk inte undrar vad det är för fel på mig och tittar konstigt på mig längre. Innan gjorde de alltid det, men nu.. Nu är jag tydligen som alla andra. HA! Inte länge till. Jag ska försöka vara ännu mer jag nu än någonsin. Bara Lelly och ingen annan. Låtsas ännu mindre än någonsin, för jag är hur bra som helst precis som jag är. Precis som jag.

När jag tänker efter nu så känns halsen lite tjock sådär. Näsan sådär konstigt tom men ändå sådär fullproppad med äckligheter. Slemmiga sådana. Uäääh! Kanske avslutar jag ännu ett år med en röst som inte håller. Yey! Ehrrm.. Jag måste lära mig att skriva kortare inlägg.

Gott nytt år till ingen alls!